Het bestuur

Op deze pagina leer je het bestuur dat zich achter het SCALA toneel bevindt kennen. Óók zul je hier de vacatures vinden als er gezocht wordt naar een nieuw bestuurslid of commissie!

Over ons bestuur

Het bestuur van SCALA bestaat uit Bedrijfskunde studenten die als geen ander weten waar je tegen aan kunt lopen als student. Natuurlijk is er je Studie Loopbaan Coach en zijn er genoeg docenten aan wie je je vragen kunt stellen. Maar de leden van ons bestuur doorlopen dezelfde studie als jij en weten pas echt hoe het als bedrijfskundestudent binnen de Hogeschool is. Je kunt onze bestuursleden dus altijd om raad vragen.

Wij zijn het 5e bestuur van SCALA, sinds corona het land is ingeslagen is de activiteit van SCALA enorm ingeperkt. Nu wij als studievereniging weer vrij spel hebben om activiteiten te organiseren komen wij graag in actie! Wij willen de HRBS Bedrijfskunde studenten samenbrengen, een leuke tijd en een duwtje in de rug geven tijdens het studeren.

Het 5e bestuur van studievereniging SCALA

Hier zal elk Bestuurslid zijn functie benoemen en zichzelf voorstellen:

Hi! Ik ben Orla, 25 jaar en vierdejaars Bedrijfskunde student. Op het moment ben ik Voorzitter van studievereniging SCALA.

Ik lever een bijdrage aan SCALA omdat het mij veel leert in organisatie en biedt mij kansen mijn netwerk uit te breiden voor de toekomst. Daarnaast vind ik het heel leuk om studenten met elkaar te verbinden, zeker van meerdere studielagen zodat zij van elkaar kunnen leren.

SCALA is een leerzame maar vooral ook een gezellige studievereniging met leuke borrels en zinvolle activiteiten. Naast mijn bijdrage aan SCALA heb ik 2 jaar gewerkt voor de opleiding Bedrijfskunde, dus ook voor alle vragen over de opleiding kan je bij mij terecht.

Ik hoop jullie gauw tegen te komen op één van onze leuke activiteiten!

Orla

Voorzitter

Hoi! Mijn naam is Zuzanna, ik ben 23 jaar oud en 4de jaars student bedrijfskunde. Sinds begin van 2022 maak ik deel uit van het bestuur van SCALA, hierbij vervul ik de rol van secretaris penningmeester. Naast mij rol binnen SCALA ben ik zeker niet vies van een feestje en drankje. Ik ben een sociaal persoon en breng graag tijd door met mijn familie en vrienden maar ook ben ik te vinden in de sportschool waar ik graag mijn hoofd leegmaak na een drukke dag. SCALA is voor mij een unieke uitdaging dat een mooie studententijd biedt en mij uitdaagt om alles uit mijzelf te halen en tegelijkertijd plezier te hebben. Heb jij vragen of ideeën over SCALA stel deze gerust via de mail of spreek me aan op de gangen van de Hogeschool en dan hoop ik je snel te zin bij een van onze netwerkbijeenkomsten.

Zuzanna Grzonka

Secretaris penningmeester